Omniva pakiäri juhi Andre Veskimeistri sõnul avalduvad koroonaviiruse leviku mõjul Eesti e-kaubanduse seni märkamatud eelised. „E-ostlemine ning mehitamata tarnekanalid on praegusel ajal kõige ohutum viis kaupade soetamiseks,“ ütles Veskimeister.
Kuna viirus levib piisknakkuse teel kõige tõenäolisemalt inimeselt inimesele, siis on e-poes ostlemine ning pakiautomaadi abil kauba kättesaamine inimese jaoks oluliselt ohutum kui ostukeskuse külastus. „Täna on võimalik arvutul hulgal tooteid soetada ilma, et peaksid ühegi inimesega otseselt kokku puutuma,“ lisas Veskimeister.
Pakiautomaadi kasuks räägib ka fakt, et enamik neist asub õues, kus inimesi on vähem ning nakatumise risk on madalam. „Omniva puhastab regulaarselt pakiautomaatide puutetundlikke ekraane, kuid automaati saab kasutada ka nii, et klient ei pea ühiskasutatavate pindadega füüsiliselt üldse kokku puutuma. Omniva pakiautomaadi ekraan on kasutatav ka kinnastega ning kauba tasumisel on võimalik kõikides automaatides kasutada kontaktivaba viipemakset,“ lisas Veskimeister.
Veskimeistri sõnul soovib ettevõte kaitsta nii oma töötajate kui klientide tervist ning seepärast on Omniva otsustanud astuda ohu minimeerimiseks samme pigem rohkem kui vähem.
„Kui me soovime vältida selle haiguse kiiret levikut, siis me peame jube ennetavalt meetmetega üle reageerima. Kõik meetmed, mis aitavad kaasa viiruse leviku ennetamisele on õiged ja vajalikud,“ ütles Veskimeister.
Juhul kui klient on haigestunud (ka igasugusesse külmetushaigusesse) ning talle on tulemas pakiautomaati mahtuv kullersaadetis, soovitab ettevõte selle viiruse leviku tõkestamise huvides samuti pakiautomaati suunata. Vajadusel saab ka juba pakiautomaadis oleva paki hoiutähtaega pikendada ning minna pakile järele tervise taastudes.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Käesoleval aastal on Barbora tegemiste keskmeks heategevus ning aasta jooksul pööratakse tähelepanu erinevatele abivajajatele, kes kõik vajavad meie hoolt ja märkamist. Ettevõtte usub, et igaüks saab ümbritsevat maailma paremaks muuta ning seetõttu kaasab Barbora ka oma töötajaid erinevatesse vabatahtlikesse projektidesse. Heategevusaastat alustatakse projektiga "Anna Käppa", mis on suunatud varjupaigas viibivate koerte heaolu toetamiseks.