Energiaettevõte Alexela teeb üleskutse tänada iga teenindajat üle-eestiliselt, kes teeb võimalikuks selles eriolukorras laitmatu teeninduse tagamise.

- Alexela teenindusjaama teenindaja
- Foto: Silver Raidla
„Elutähtsa teenuse osutajana soovime kutsuda üles märkama, millist tööd Eesti jaekaubanduses teenindajad teevad. Selles eriolukorras, mil teenindajad töötavad rangemate nõuetega, peavad kohanema ülikiiresti muutuva olukorraga, on esmaklassilised psühholoogid, laitmatud partnerid klientidele, jagavad naeratust muutmaks päeva natukenegi helgemaks, väärivad igaühe aitäh sõna,“ kutsub AS Alexela personalijuht Katrin Püks eestimaalasi üles jagama teenindajatele tänu.
„Eestlane on loomupoolest kiidusõnadega tagasihoidlik, kuid praegune periood, mil teenindajad annavad endast nii palju, et kliendi soovid rahuldada olukorrast lähtuvalt parimal võimalikul viisil, see on väga inspireeriv ja tänusõna kulub praegu igaühele neist väga ära,“ lisab personalijuht ja ütleb ettevõtte pressiteate vahendusel igale teenindaja ametit pidavale inimesele Eestis „Aitäh!“.
Alexela kõik 35 tanklapoodi ja 105 tanklat üle-eesti töötavad klientide heaks tavapärases töörütmis. Tulenevalt olukorrast paneb aga ettevõte tanklapoodides sisseostude tegijatele südamele kasutada tanklapoes sees klientide tarbeks mõeldud käte desinfitseerimisvahendit ning hoida tanklatöötajaga eeskujuliku tervisekäitumise nimel viisakat distantsi.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!