Autor: Kaubandus.ee • 24. märts 2020

Maxima palub koostööpartneritelt mõistvat suhtumist

Maxima kutsub üles tootjaid tegema koostööd ka kõige keerulisemates küsimustes nagu seda on tellimused, tarned ja ostuhinnad.
Maxima Eesti tegevjuht Edvinas Volkas palun koostööpartneritelt mõistvat suhtumist
Foto: Liis Treimann

„Kriis ei saa olla vabandus kohustuste mittetäitmiseks, seda enam kui me räägime inimeste hakkamasaamisest,“ sõnas Maxima Eesti tegevjuht Edvinas Volkas. „Meie ülesanne hinnaliidrina on tagada keerulises majandusolukorras klientidele soodne ostukorv ja seda me saame teha vaid koos oma partneritega,“ lisas ta.

„Täna võime öelda, et ka kõige kõrgema nõudlusega päevadel suutsime pakkuda oma klientidele nii toiduaineid kui ka esmatarbekaupu. Kuid on selge, et tänane olukord ei sarnane lihtsalt kriisiolukorraga ning seetõttu peame kõik valmistuma keerulise aja jätkumiseks,“ sõnas Volkas.

Mida pikemalt eriolukord kestab, seda suuremat mõju avaldab see inimeste ostujõule ja ostuharjumustele – täna on näha, et inimeste elu keskendub kodudesse. See omakorda tähendab jaekaubanduskettidele survet ka tarnijatele. On mõistetav, et keerulises olukorras mõtleb iga organisatsioon enda hakkamasaamisele, kuid peame arvestama, et meil on ühine eesmärk – Eesti inimene ja tema vajadused.

Turvatunne

Inimesed vajavad ekstreemsetes olukordades turvalisust – kodus, kontoris, avalikus kohas. Maxima tööandjana ja jaekaubandusketina saab pakkuda turvalisust kontoris ja logistikakeskuses töötajatele ja klientidele kauplustes.

Hetkest, mil tekkisid esimesed märgid viiruse levikust Balti riikides, alustas Maxima koheselt turvalisust suurendavate meetmete elluviimist töökohtadel ja kauplustes. Enam kui kahe nädalaga on ellu viidud 12 erinevat nii töötajate kui ka klientide turvalisust tõstvat meedet.

Maxima Eesti 12 meedet:

1. Puhastame kõiki pindasid kaks korda päevas - hommikul ja pärastlõunasel tipptunnil.

2. Puhastame iseteeninduskassade alasid iga kahe tunni tagant

3. Oleme rakendanud igas kaupluses kontroll- ja raporteerimissüsteemi, millega tagada kehtestatud hügieeni- ja sanitaarnõuete järgimine.

4. Oleme kõikidele oma töötajatele andnud isiklikud pudelid desinfektsioonivahenditega.

5. Oleme kõikide kaupluste sisenemis- ja väljumisalale pannud välja desinfektsioonivahendid ostjatele kasutamiseks.

6. Alustasime plastikust kaitsesirmide paigaldamist kaupluste kassadesse.

7. Kõik ostjatega otseses kontaktis olevad töötajad kannavad kaitsemaske.

8. Paigaldasime kassade ette kleeplintidest märgised, mis markeerivad soovituslikku distantsi ostjate vahel.

9. Kontrollime igahommikuselt kõikide kauplusetöötajate tervist, mõõtes nende kehatemperatuuri.

10. Vähendasime kaupluste lahtiolekuaegasid kella 9-21 eesmärgiga vältida töötajate omavahelist kokkupuutumist vahetuste vahetumisel ja iga vahetus töötab autonoomselt.

11. Oleme suunanud kõik kontoritöötajad kaugtööle.

12. Pakendasime kõik kaalutooted, mida ei ole võimalik kodus pesta - näiteks erinevad pagaritooted, küpsised.

Eriolukorra tingimustes on kõige olulisem pakkuda inimestele turvatunnet, seda nii riigi poolt vastuvõetud meetmete näol kui ka sellega, et inimestel oleks kättesaadavad nii toiduained kui ka esmatarbekaubad.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757