Kuidas hakkama saada kaubanduse tarneahela muredega kriisis?

Äripäeva teemaveeb kaubandus.ee ja advokaadibüroo Ellex Raidla korraldavad 7. aprillil veebiseminari, mis keskendub kaubanduse tarneahela muredele kriisis – force majure’st lepingute ülesütlemiseni.

Veebiseminaril vaatavad advokaadibüroo Ellex Raidla partner Risto Vahimets ja advokaat Alla Kuznetsova süstemaatilisi murekohti tootja, hulgikaupmehe, jaekaupmehe ja kaubanduspinna üürileandja vahelistes suhetes.

Veebiseminaril saab vastused küsimustele:

Kas tootja saab viidata force majeure´le, kui ta ei suuda täita üleöö kordades suurenenud tellimusi? Aga kui temani ei jõua välistarnijalt olulised tootmissisendid? Või töötajad on haigestunud?

Kas hulgikaupmees saab viidata force majeure´le kui ta ei suuda täita üleöö kordades suurenenud tellimusi? Või jaekaupmehele vajalik kaup on kinni Saksa-Poola piiril?

Kas jaekaupmees saab üürileandja ees viidata force majeure´le kui inimesed ei julge kaubandust külastada? Aga kui töötajad on haigestunud? Või kui kaupa ei ole ja seetõttu ei ole mõistlik poodi lahti hoida?

Kuidas peab kaubanduskeskus end sulgema? Kas saab ka toidukaupluse kinni panna?

Ja mis see force majeure üldse tähendab? Näiteid kuidas valusalt näppu lõigata - võimaldab ju vääramatule jõule viitamine teisel poolel lepingu üles öelda!

Registreeru veebiseminarile ja küsi oma küsimused live'is.

Veebiseminar maksab vaid 39 eurot (km-ga 46,80)

Risto Vahimets ja Alla Kuznetsova toovad veebiseminaril välja konkreetsed näited ja lahendused, kuidas praeguses olukorras käituda ning edukalt hakkama saada.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700