Autor: Harles Mägi • 2. aprill 2020

Hulgikaupmees, pane enda online lahendus tööle

Keegi ei kahtle ammu enam, et edukal kaubandusettevõttel on vaja e-poodi. Kuidas saavad online tellimist edukalt pakkuda aga hulgi- ja ärikliendi müügile suunatud ettevõtted, kirjutab Multon Developments juht ja e-kaubanduse ekspert Harles Mägi.
Foto: Pixabay.com

Siinjuures tuleb meeles pidada seda, et online kanalina ei lähe arvesse meiliga exceli tellimislehtede saatmine, vaid kaasaegne e-poe lahendus. Mis siis takistab ettevõtetel pakkumast mugavat tellimist hulgiklientidele? Nagu ikka on need mitmed eelarvamused ja müüdid, alustades keerulisusest ja lõpetades eeldusega, et hulgiklient ei oska äkki online süsteemi kasutada.

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757