Kaup24st saab kaubanduskeskus internetis: liituvad Varrak, Danija ja Salamander

Baltikumi suurim e-kaubanduse ettevõte Pigu Grupp koondab enda alla üha rohkem brände ja kauplusi, kasvades kaubanduskeskuseks internetis. Üle 400 ettevõtte Baltikumis juba kaupleb või alustab peagi kauplemist Kaup24, Pigu ja 220.lv kaudu.

Pigu Grupi tegevjuht Dainius Liulys.  Foto: Pigu Group

"See on areng, millega alustasime sihikindlalt eelmisel aastal, kuid praegune eriolukord on andnud sellele olulise tõuke. Praegu koondame erinevaid ettevõtted kolmest Balti riigist - nii tuntud kaubamärke kui ka väikeettevõtteid - ja aitame neil jõuda klientideni. Igal nädalal annab teada enda soovist Pigus müüa umbes 100 ettevõtet. Usume, et tulevikus on neid veelgi rohkem ja kliendid ei pea enam erinevaid kodulehti külastama, vaid jõuavad ühe aadressi sisestamisega kõigi oma lemmikkauplusteni,” lausus Pigu Grupi tegevjuht Dainius Liulys.

Brändid nagu NS King, Danija, Salamander, Varrak, Step top, Högl, Mayeri, Lucy&Leo, FRIENDS, Kuldartur, Sokisahtel, Prime Line OÜ ja Penner OÜ on juba müümisega alustanud või teevad seda peagi. Näiteks on Leedus lepingud sõlmitud enam kui 250 kauplusega, Eestis ja Lätis mõlemas ligi 100 kauplusega.

Uus liituja Varrak

E-kaubanduse Liidu avaldatud info kohaselt on e-kaubanduse mahud viimastel nädalatel kasvanud 35-40%. Liulysi sõnul on veebipoodidest ostlemine muutunud paljudele peamiseks eelistuseks just turvalisuse põhjusena, samas muudab praegune olukord püsivalt elanikkonna harjumusi. „Veebist ostlemine kodust lahkumata ja pääsemine mugavalt ligi kõikidele kaupadele ühest kohast on saanud juba reaalsuseks. Lähitulevikus ootavad ostjad kauplejatelt üha enam võimalust veebis ostelda, seetõttu oli kaubandusekeskus internetis loogiline samm,“ selgitas Liulys.

Kaup24 kaubanduskeskusega internetis liitus ka raamatupood Varrak, kes loodab müügiga alustada juba järgmisel nädalal. „Otsisime häid uusi väljundeid nüüd, mil füüsilised poed suleti. Kaup24 teeb ise väga palju, et avalikkuse tähelepanu köita ning näeme, et nad panustavad oma turundusse, logistikasse ja klienditeenindusse,“ lausus Varrak AS tegevjuht Priit Maide.

Maide sõnul näitab nende statistika, et viimastel nädalatel on kasvanud nii kodulehe külastatavus ja kahekordistunud on ka e-raamatute müük. „Koostööst Kaup24ga ootame häid müüginumbreid ning lisaks näeme ka võimalust rohkem inimesi teavitada meie ettevõttest ning tekitada inimestes üha kasvavat huvi raamatute vastu,“ jagas Maide liitumise põhjuseid.

Sokisahtel OÜ e-kaubanduse juht Piret Ilver ütles, et nende üks liitumise põhjus Kaup24 keskkonnaga oli võimalus laieneda Läti ja Leedu turule. Üle 10 aasta sukki-sokke müüv Sokisahtel alustas koostööd Kaup24 novembris eesmärgiga laiendada oma müügivõrgustikku ja seda just veebikaubandus kaudu. „Koostöö ootuseks oli müügikasv, olla nähtav laiemalt kui ainult e-poes. Samuti teha ristturundust ja väike-ettevõttena olla ühe juhtiva Eesti e-kaubanduse platvormi koostööparter,“ põhjendas liitumist Ilver, kelle sõnul on ootused täidetud ning Kaup24 on hästi müüv keskkond.

Kasvav huvi aia- ja lastekaupade vastu

Kaup24 tegevjuhi sõnul on viimastel nädalatel müük võrreldes eelmise aasta sama perioodiga kuni 40% suurem. Liulysi sõnul on eriolukorra ajal nõudlus mõne kauba järele eriti kasvanud.

"Kahtlemata on märkimisväärselt kasvanud mitmesuguste ohutuse ja tervisega seotud kaupade müük. Teised populaarsed kategooriad on praegu mänguasjad ja lastekaubad, aiatööde hooaja lähenedes ka aiakaubad nagu kasvuhooned, muruniidukid ja välimööbel. Üha rohkem kasvab ka nõudlus spordivahendite ja vaba aja veetmisega seotud kaupade järele - batuudid, uisud, liivakastid, grillid ja tõukerattad,“ loetles Liulys.

Suurenenud tellimuste korral on tähelepanu keskmes ohutus ja tõhusus

Väljakuulutatud eriolukorrast tingituna on Kaup24 võtnud kasutusele kõik võimalikud ennetavad meetmed klientide, töötajate ja partnerite turvalisuse tagamiseks. Kontoritöötajad on juba mõnda aega kaugtööl ning laotööd on korraldatud eraldi, kontaktivabades vahetustes.

Klientidel soovitatakse tellimuse puhul valida ettemaksu meetodid, peatatud on sularahamaksed ning lisaks piiratakse klientide arvu ruumis, kus käib tellitud kaupade väljastamine.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700