• 08.04.20, 19:03
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Majandusteadlane: mobiilist ostmine peab mugavamaks muutma

Seoses koroonaviiruse leviku ja sellest tekkinud piirangutega näeb Tartu Ülikooli majandusprofessor Urmas Varblane tulevikku mobiiltelefonide kaudu tehtud ostudele ning rõhutab, et see tuleb tarbijate jaoks mugavamaks muuta.
Majandusteadlane: mobiilist ostmine peab  mugavamaks muutma
  • Foto: Pixabay.com
Varblase sõnul on praegune olukord muutnud inimeste tarbimisharjumusi ning ollakse sunnitud e-poodidest ostma. Ta tõi paralleeli 2003. aastal levinud SARSiga, kui Hiina e-kaubandus sai suure tõuke ja aitas siis veel väikese ettevõttena tegutsenud Alibabal saada praeguseks üheks maailma tuntuimaks Hiina ettevõtteks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.06.25, 10:15
„Ostsin pähklid, aga skaneerisin porgandid“ – need ajad on nüüd möödas. AI tuvastab kõik iseteeninduskassas ostetud tooted
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele