• 14.04.20, 14:52

Chilli juht: Kohalik klient on positiivselt meelestatud

Sooduspakkumiste platvorm katsetas uut kampaaniaformaati, kus müüakse teenuseid ette ehk eriolukorra järgsele ajale.
Chilli juht: Kohalik klient on positiivselt meelestatud
Ettevõtte juhi Martin Aigro sõnul näitab ettemüügi kampaaniaformaadi edu, et kliendid on positiivselt meelestatud peatsele normaalsuse taastumisele. “Kliendid ei nukrutse kodus kuna maakera seisma pandi ja teevad juba plaane koroonajärgsele ajale,” tõi ta välja.
Aigro sõnul lähevad praegusel ajal kaubaks ka restoranide kaasamüügile suunatud pakkumised kuna muu meelelahutus on eriolukorra piirangute loori alla kaetud. “Restoranide kaasamüügipakkumised aitavad restoranidel hoida raskel ajal kööki töös ning kodusest menüüst väsinud kliendid saavad toidulauale vaheldust,” tõi ta välja, lisades, et paljud restoranid on sellegi poolest oma tegevuse ajutiselt peatanud, kuna ei suutnud piisavalt kiirelt muutunud oludega kohaneda ning riigiabi meetmed ei olnud piisavad.
Tema hinnangul ootab Eestit teisel poolaastal ees siseturismi oluline kasv võrreldes varasemate aastatega. “Kohalikud turismile suunatud teenusepakkujad peaksid oma tegevusplaani ümber häälestama sellel aastal siseturistile kuna kogu maailm ei saa viirusest jagu päevapealt, piirid ja liiniühendused on suletud ning turismisektori taastumine võtab aega aastaid.” võttis ta olukorra kokku, viidates, et karantiini lõppedes on võitjateks just need teenusepakkujad, kes kohaliku tarbija õnnelikuks teevad.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 17:24
Pilvepõhiseid ärijuhtimissüsteemid on paindlikud ja kulusäästlikud
Ärijuhtimissüsteemid (ERP, ettevõtte ressursside planeerimine) on viimastel aastatel oluliselt muutunud. Muutuste peamine suund on see, et ettevõtete individuaalselt kohandatud süsteemid asendatakse üha enam pilvepõhiste ERP-lahendustega.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele