• 17.04.20, 14:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: 91% eestlastest on muutnud oma senist käitumist

Seoses varakevadel alanud eriolukorraga on 91% eestlastest muutnud oma seniseid ostu- ja käitumisharjumusi, selgus Eesti juhtiva väikelaenude väljastaja Credit24 tellitud uuringust. Lätis on 86% ning Leedus 92% vastanutest teinud ümberkorraldusi oma elus tulenevalt COVID-19 viiruse levikust.
Uuringust selgus, et kõige enam on vähenenud uue mööbli ostuga seotud kulutused
  • Uuringust selgus, et kõige enam on vähenenud uue mööbli ostuga seotud kulutused
  • Foto: Liis Treimann
Aprilli esimesel nädalal Nordstati ja Dentsu Aegise poolt läbi viidud uuringust ilmnes, et kolme kuu jooksul mõnd ostu planeerinud inimestest on keskmiselt 46% otsustanud selle eriolukorra tõttu edasi lükata. Samas kavatsetakse enim osta just koduga seotud kaupu. Sääraseid väljaminekuid plaanib teha 33% vastanutest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.04.25, 15:36
Selver tõi müügile ehtsad Itaalia juustud ja värsked pastad
Selveri sortimenti on lisandunud kaks autentset Itaalia brändi – Nonno Nanni juustud ja Nonna Rina värsked pastad, mida Eestis mujal ei müüda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele