• 17.04.20, 14:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Uuring: 91% eestlastest on muutnud oma senist käitumist

Seoses varakevadel alanud eriolukorraga on 91% eestlastest muutnud oma seniseid ostu- ja käitumisharjumusi, selgus Eesti juhtiva väikelaenude väljastaja Credit24 tellitud uuringust. Lätis on 86% ning Leedus 92% vastanutest teinud ümberkorraldusi oma elus tulenevalt COVID-19 viiruse levikust.
Uuringust selgus, et kõige enam on vähenenud uue mööbli ostuga seotud kulutused
  • Uuringust selgus, et kõige enam on vähenenud uue mööbli ostuga seotud kulutused
  • Foto: Liis Treimann
Aprilli esimesel nädalal Nordstati ja Dentsu Aegise poolt läbi viidud uuringust ilmnes, et kolme kuu jooksul mõnd ostu planeerinud inimestest on keskmiselt 46% otsustanud selle eriolukorra tõttu edasi lükata. Samas kavatsetakse enim osta just koduga seotud kaupu. Sääraseid väljaminekuid plaanib teha 33% vastanutest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 28.04.25, 10:00
Oodatust suurem nõudlus: First Price toodete müügiedu üllatab isegi Selverit
Veebruaris jõudis Selveri lettidele esmakordselt Skandinaavia päritolu First Price tootesari, mis on vaid mõne kuuga pälvinud klientide sooja vastuvõtu ja tõestanud end kui tugev täiendus Eesti toidukaupade turul.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele