Kaubandus.ee  • 21 aprill 2020

Rimi pakub neljas Tallinna kaupluses klientidele ettepakendamise teenust

Ülemiste, Mustamäe, Kaubahalli ning Nautica Rimi pakuvad tänasest klientidele ettepakendamise võimalust, kus klient saab veebis teha tellimuse ning minna vastavasse Rimisse kaubale järele. Kauba eest maksmine toimub ainult pangakaardiga kaupluse väljastuspunktis.

Nautica Rimi taasavamine mõned aastad tagasi.  Foto: Raul Mee

„Mida rohkem me eriolukorra reeglitest kinni peame ning väldime kontakti teiste inimestega, seda rutem saame ka sellest kriisist üle,“ sõnas Rimi Eesti juht Vaido Padumäe. „Iga füüsiline poeskäik omakorda suurendab viiruse leviku riski. Ettepakendamise teenuse alustamisega saame panustada sellesse, et Rimi kliendid püsiksid rohkem kodus ning nende poekülastus piirduks ainult kauba kättesaamise ja kaardimaksega vastava Rimi väljastuspunktis,“ lisas Rimi juht.

Rimi on loonud ettetellimise jaoks spetsiaalse veebilehe, kus on valikus 200 populaarsemat söögi- ja esmatarbekaupa. Ostunimekiri tuleb saata selle Rimi meiliaadressile, kust soovitakse kaup kätte saada.

Ettepakendamise teenus toimib samuti Narva Fama Rimis, Rakvere Põhjakeskuse Rimis, Viljandi UKU Rimis, Tartu Lõunakeskuse Rimis, Tartu Tasku Rimis, Võru Jüri Rimis, Tapa Rimis, Kuressaare Auriga Rimis, Pärnu Ülejõe Rimis, Rapla Rimis ning Keila Rimis.

Rimi e-pood avatakse mai alguses ning e-poe kullerteenus hakkab toimima ainult Tallinnas ning Laagri piirkonnas, drive in teenust hakkab esimesena pakkuma Laagri Rimi.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700