• 23.04.20, 11:56
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hotelliomanik: "Me saame hakkama, kui just maailm kokku ei varise"

Euroopa hotelliturg nautis selle aasta alguses häid tulemusi, kuid kõigest kuu ajaga on hooned justkui mahajäetud. "See on üks rängemaid kriise, mida ma näinud olen," tunnistab Euroopa ühe suurema hotelliomaniku Pandoxi juht Anders Nissen
Stockholm.
  • Stockholm.
  • Foto: Andras Kralla/Äripäev
Kokku 15 riigis rohkem kui 100 hotellihoonet omava ettevõtte juht Anders Nissen rääkis Rootsi majanduslehele Dagens Industri, milline on ettevõtte kriisiplaan ja kuidas näeb ta hotelliäri taastumist ja tulevikku.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele