Boost Yourselfi asutaja Sven Nuum ütles, et e-poe turundamiseks on oluline Facebook ja sealsed reklaamid, samuti peab olema Google’is leitav ning kolmas oluline kanal on kindlasti e-mail.
- Boost Yourself'i asutajad Sven Nuum ja Teet Torim. Foto: erakogu
Nuumi sõnul ei ole koroonakriis nende müüke kolmekordistanud, kuid viimase kuuga on e-poe müük kasvanud 15-20%. Ta lisas, et e-poe kasv on tulnud ilma tohutute eripakkumiste ja showdeta. „Pead enda kanalid kogu aeg tugevana hoidma – e-mailid ja Facebook,“ rääkis ta Äripäeva raadiosaates „Digiturunduse tund“. Tema sõnul on aga jaemüügist tulnud väike langus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.