Autor: Maarit Eerme • 24. aprill 2020

Boost Yourselfi TOP turunduskanalid: Facebook, Google ja e-mail

Boost Yourselfi asutaja Sven Nuum ütles, et e-poe turundamiseks on oluline Facebook ja sealsed reklaamid, samuti peab olema Google’is leitav ning kolmas oluline kanal on kindlasti e-mail.
Boost Yourself'i asutajad Sven Nuum ja Teet Torim.
Foto: erakogu

Nuumi sõnul ei ole koroonakriis nende müüke kolmekordistanud, kuid viimase kuuga on e-poe müük kasvanud 15-20%. Ta lisas, et e-poe kasv on tulnud ilma tohutute eripakkumiste ja showdeta. „Pead enda kanalid kogu aeg tugevana hoidma – e-mailid ja Facebook,“ rääkis ta Äripäeva raadiosaates „Digiturunduse tund“. Tema sõnul on aga jaemüügist tulnud väike langus.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700