Boost Yourselfi TOP turunduskanalid: Facebook, Google ja e-mail
Boost Yourselfi asutaja Sven Nuum ütles, et e-poe turundamiseks on oluline Facebook ja sealsed reklaamid, samuti peab olema Google’is leitav ning kolmas oluline kanal on kindlasti e-mail.
Boost Yourself'i asutajad Sven Nuum ja Teet Torim.
Autor: erakogu
Nuumi sõnul ei ole koroonakriis nende müüke kolmekordistanud, kuid viimase kuuga on e-poe müük kasvanud 15-20%. Ta lisas, et e-poe kasv on tulnud ilma tohutute eripakkumiste ja showdeta. „Pead enda kanalid kogu aeg tugevana hoidma – e-mailid ja Facebook,“ rääkis ta Äripäeva raadiosaates „Digiturunduse tund“. Tema sõnul on aga jaemüügist tulnud väike langus.
Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.