Kaubandus.ee  • 30 aprill 2020

Atria hõivas möödunud suvel rekordilise grill- ja toorvorstide turuosa

Atria Eesti lihatööstus, mille tuntuim kaubamärk on Maks & Moorits, saavutas 2019. aasta suvel rekordtulemused grill- ja toorvorstide kategoorias, hõivates sealsest turuosast 40%. Sel suvel üllatab Maks & Moorits tarbijaid 12 uudistootega.

Foto: Atria Eesti

Maks & Moorits 12 uut grilltoodet jõudsid lettidele aprillis. Maks & Moorits laiendas nii oma lahti lõigatud toorvorstide tootekategooriat kui ka tuntuimat grilltoodete sarja Maitselt mahe. Lisaks on sellest hooajast kõik Maks & Moorits šašlõkid pakendatud ämbrite asemel vaakumpakenditesse, et vähendada taaskord pakkematerjali kogust.

Atria Eesti AS müügidirektor Meelis Laande sõnul on nende eelmise aasta müügitulemused tunnistus selle kohta, et tarbija eelistab jätkuvalt traditsioonilisi maitseid ja kergelt valmistatavaid tooteid. „Maitselt mahe sari on justkui meie kvaliteedimärk, mida aastalt aastasse laiendanud oleme,“ ütles Laande ning liass, et üha enam tehakse toidueelistuste valik selle põhjal, mida on mugav valmistada. "Seetõttu on lahti lõigatud toorvorstikesed toonud meile klientidelt palju head tagasisidet ning seda kinnitavad ka müüginumbrid“. Lisaks said vorstikesed rahvusvahelise turu-uuringute ettevõtte Nielsen tunnustuse kui lihakategooria 2019. aasta edukaim uudistoode.“

Laande märgib, et kuna lihatööstuses on populaarsust kogumas järjest enam tervislikkus, laiendavad ka nemad järk-järgult madala rasvasusega toodete sortimenti.

Atria Eesti emafirmal head tulemused

Atria kasvatas esimeses kvartalis käivet ja mulluse kahjumi asemel teenis 2,2 miljonit eurot kasumit, kirjutab Kauppalehti, samas kasvasid ka ettevõtte kulud.

Kaupluste suurenenud nõudlus kasvatas Soome börsifirma käivet. Kasumi kasv ei tulnud siiski poekauba müügist. Eksport Hiinasse oli märtsis rekordiline, märgib leht.

Atria käive kasvas 356,7 miljonile eurole eelmise aasta 336,4 miljonilt eurolt. Ettevõte teatas, et Taani ja Eesti üksuses kasvas käive aastaga viiendiku võrra.

Soomes Atria müük kasvas, kuigi restoranidele suunatud äri kadus märtsis. Tubli panuse kasvu andis sealiha eksport Hiinasse, mis just märtsis tegi kõigi aegade rekordi.

Jaga lugu:
KAUBANDUSE UUDISKIRJAGA LIITUMINE

Telli olulisemad kaubandusteemalised uudised igal nädalal enda postkasti.

Kaubandus.ee toetajad:

Maarit Eerme
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin Puhkan
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700