Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Aprillikuu parim otsepost tuli Bauhofilt
Üleriigiline otsepostiteenuse pakkuja Eesti Post valis aprillikuu parimaks otsepostituseks Bauhofi „Aed ei peatu“ trükise.
„Antud kampaania jäi meie töötajatele ja klientidele silma tavapärasest erineva värvikasutusega ning kliendile oli antud selge müügisõnum,“ kirjeldas Eesti Posti reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk.
Bauhofi turundusjuhi Evelin Pae sõnul on tulevikus füüsiliste kaupluste roll muutumas vast üha enam näidisruumideks ning tellimusi tehakse mugavalt läbi e-kanali. Ehituskauplustest saavad laokaupluste asemel näidiste saalid ja meeleolu loojad.
“Kui ma saaksin alustada uuesti, investeeriksin oma kinnisvarasse, mitte ei rendiks kauplusepinda,” kõlab preemiumbrändide kaupluse Lartusi asutaja Karin Mängeli üks õppetund.