• 05.05.20, 13:17

Aprillikuu parim otsepost tuli Bauhofilt

Üleriigiline otsepostiteenuse pakkuja Eesti Post valis aprillikuu parimaks otsepostituseks Bauhofi „Aed ei peatu“ trükise.
Aprillikuu parim otsepost tuli Bauhofilt
„Antud kampaania jäi meie töötajatele ja klientidele silma tavapärasest erineva värvikasutusega ning kliendile oli antud selge müügisõnum,“ kirjeldas Eesti Posti reklaamiteenuste osakonna juhataja Liisa Järsk.

Seotud lood

Uudised
  • 02.05.20, 12:43
Bauhof: e-kanali ja jaekaupluse rollid muutuvad
Bauhofi turundusjuhi Evelin Pae sõnul on tulevikus füüsiliste kaupluste roll muutumas vast üha enam näidisruumideks ning tellimusi tehakse mugavalt läbi e-kanali. Ehituskauplustest saavad laokaupluste asemel näidiste saalid ja meeleolu loojad.
  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele