Keegi ei tea, mis kaubanduses poodide avamise järel juhtuma hakkab ning praegu võtame üks kuu korraga, rääkis Astri Grupi turundusjuht Matthias Vutt Äripäeva raadio hommikuprogrammis.

- Lõunakeskus
- Foto: Liis Treimann
Ta ütles, et keskuste avamise uudist ootasid nad kaua ning praegu on käed-jalad tööd täis ning käib ettevalmistus, et keskuses tagada kõikide külastajate ohutus. „Kõige rohkem võtab aega üürnikega suhtlemine. Meil on üle 850 üürniku kogu grupi peale. Nendega on tarvis suhelda, teavitada erinevatest reeglitest ja võimalustest, mida me pakume,“ rääkis Vutt.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.