• 08.05.20, 15:52
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Lillepoe mahud on koroonakriisis mitmekordistunud

Poolteist aastat põhiliselt veebipoena tegutsenud lillepood Studio Nelk kinnitab, et eriolukorrast tingitud piirangud on müüki oluliselt suurendanud. Ka kullerteenust pakkuv Wolt kinnitab, et lillede tellimine on platvormil viimastel kuudel mitmekordistunud. Kuidas lilleäri veebipõhiselt toimib ning millised arenguid on valdkonnas näha?
Lillepoe mahud on koroonakriisis mitmekordistunud
  • Foto: Stuudio Nelk
Lillepoe idee tekkis Studio Nelk perenaisel Joanna Kõpperil enam kui kaks aastat tagasi. Mõte oli keskenduda erilisemale valikule ja personaalsusele. Samuti võeti kohe fookus e-kaubandusele: tehti veebipood, õpiti otsimootorite optimeerimist ning hakati lilli kulleri abil klientidele vedama.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 14:41
A. Le Coq laiendas legendaarset Alexandri brändi – sündinud on Väike Sass
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele