Poolteist aastat põhiliselt veebipoena tegutsenud lillepood Studio Nelk kinnitab, et eriolukorrast tingitud piirangud on müüki oluliselt suurendanud. Ka kullerteenust pakkuv Wolt kinnitab, et lillede tellimine on platvormil viimastel kuudel mitmekordistunud. Kuidas lilleäri veebipõhiselt toimib ning millised arenguid on valdkonnas näha?
Foto: Stuudio Nelk
Lillepoe idee tekkis Studio Nelk perenaisel Joanna Kõpperil enam kui kaks aastat tagasi. Mõte oli keskenduda erilisemale valikule ja personaalsusele. Samuti võeti kohe fookus e-kaubandusele: tehti veebipood, õpiti otsimootorite optimeerimist ning hakati lilli kulleri abil klientidele vedama.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.