Autor: Kaubandus.ee • 8. mai 2020
Ainult tellijatele

Lillepoe mahud on koroonakriisis mitmekordistunud

Poolteist aastat põhiliselt veebipoena tegutsenud lillepood Studio Nelk kinnitab, et eriolukorrast tingitud piirangud on müüki oluliselt suurendanud. Ka kullerteenust pakkuv Wolt kinnitab, et lillede tellimine on platvormil viimastel kuudel mitmekordistunud. Kuidas lilleäri veebipõhiselt toimib ning millised arenguid on valdkonnas näha?

Autor: Stuudio Nelk

Lillepoe idee tekkis Studio Nelk perenaisel Joanna Kõpperil enam kui kaks aastat tagasi. Mõte oli keskenduda erilisemale valikule ja personaalsusele. Samuti võeti kohe fookus e-kaubandusele: tehti veebipood, õpiti otsimootorite optimeerimist ning hakati lilli kulleri abil klientidele vedama.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354