Autor: Kaubandus.ee • 14. mai 2020

Kontaktivaba ostlemine näitab uut suunda

Tartumaal enne eriolukorda tegevust alustanud ainulaadne iseteenindusega haagiste müügipunkt tegi viimase kuuga müügirekordi. Kokku on kontaktivabalt soetatud ligi poolsada haagist.
Respo IT-arenduste juht Kaarel Matsin
Foto: Kristjan Säre

“Jõudsime oma lahendusega valmis täpselt õigeks ajaks,” kommenteerib Respo IT-arenduste juht Kaarel Matsin Tõrvandisse rajatud kuue automaatse müügijaamaga iseteeninduse valmimist veebruaris. “Eriolukord kindlasti panustas kontaktivaba äri kasvu, kuid nägime juba varem, et haagiste iseteeninduse rajamine on vajalik ja ainuõige samm, et käia kaasas inimeste ostukäitumise ja eelistustega - müüginumbrid on tõestuseks, et inimesed ei pelga uudseid lahendusi ka järelhaagist soetades. Matsin lisab, et Respo e-poes käib samuti vilgas elu - lisaks haagistele tellitakse erinevaid varuosasid ja detaile.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700