Apranga: praegune kriisist väljumine on olnud meeskonna jaoks sujuv
Olukorda, mis märtsikuus tekkis, ei osanud keegi meist ette näha ja kõigil tuli kiiresti kohaneda muutunud oludega. Apranga personalijuht Helena Laus ütles intervjuus personaliuudised.ee, et nüüd tagasi vaadates saab öelda, et see 1,5 kuud ja praegune kriisist väljumine on olnud meeskonna jaoks sujuv. Võti oli heas sisekommunikatsioonis, meeskonnatöös ja tegevusplaanis.
Apranga kauplus
Foto: Raul Mee
Laus selgitas, et turvalise ja ohutu töökoha tagamise ning ennetusmeetmete kasutamisega alustati kohe, kui eriolukord välja kuulutati. „Koostasime personali jaoks juhendid, kus panime rõhku psühhosotsiaalsetele ja bioloogilistele ohuteguritele, isikukaitsevahenditele ning jagasime videoid ja nõuandeid, kuidas tulla toime tekkinud stressiga ning kuidas sisustada ootamatult tekkinud vaba aega.ˮ
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.