• 19.05.20, 09:55
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Apranga: praegune kriisist väljumine on olnud meeskonna jaoks sujuv

Olukorda, mis märtsikuus tekkis, ei osanud keegi meist ette näha ja kõigil tuli kiiresti kohaneda muutunud oludega. Apranga personalijuht Helena Laus ütles intervjuus personaliuudised.ee, et nüüd tagasi vaadates saab öelda, et see 1,5 kuud ja praegune kriisist väljumine on olnud meeskonna jaoks sujuv. Võti oli heas sisekommunikatsioonis, meeskonnatöös ja tegevusplaanis.
Apranga kauplus
  • Apranga kauplus
  • Foto: Raul Mee
Laus selgitas, et turvalise ja ohutu töökoha tagamise ning ennetusmeetmete kasutamisega alustati kohe, kui eriolukord välja kuulutati. „Koostasime personali jaoks juhendid, kus panime rõhku psühhosotsiaalsetele ja bioloogilistele ohuteguritele, isikukaitsevahenditele ning jagasime videoid ja nõuandeid, kuidas tulla toime tekkinud stressiga ning kuidas sisustada ootamatult tekkinud vaba aega.ˮ

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele