Juba enne kriisi ei jagunud kõikidele turuosalistele kliente ja ega kriis seda olukorda parandanud ei ole. Turuosaliste vähenemine on ilmselgelt paratamatu, rääkis intervjuus Baltic Restaurants Estonia tegevjuht Aaro Lode.

- Baltic Restaurants Estonia tegevjuht Aaro Lode
- Foto: Susan Must
Ta ütles, et turu korrastumine tähendaks, et lahkuvad halvasti majandatud ettevõtted või liiga optimistlike plaanidega restoranid. "Samas arvestades, et näiteks paljud vanalinna restoranid alles valmistusid hooajaks, olles oma tavapärases majandustsüklis, kus talvel elatakse suvistest reservidest ja kevadel alustatakse uuesti, siis seda korrastumiseks nimetada oleks ülekohtune," arutles Lode.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.