Autor: Siim Rostin • 5. juuni 2020

E-poe müük langustrendis? 8 soovitust müügi kasvatamiseks

Joone müügijuht Siim Rostin toob välja 8 soovitust, mis aitavad e-poel kvaliteetse kliendikogemuse, pakendite ja turunduse kaudu pakkuda väärtust, mida kliendid tavapoest leida ei pruugi.
Siim Rostin
Foto: erakogu

1) Kliendikeskne disain ja kasutajasõbralikkus

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700