Autor: Siim Rostin • 5. juuni 2020

E-poe müük langustrendis? 8 soovitust müügi kasvatamiseks

Joone müügijuht Siim Rostin toob välja 8 soovitust, mis aitavad e-poel kvaliteetse kliendikogemuse, pakendite ja turunduse kaudu pakkuda väärtust, mida kliendid tavapoest leida ei pruugi.
Siim Rostin
Foto: erakogu

1) Kliendikeskne disain ja kasutajasõbralikkus

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757