• 24.07.20, 11:15
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Teise kvartali käibe TOP10: kodukontorist toidupoodi ja tagasi

Maksu- ja tolliameti teise kvartali andmed näitavad, et käibe TOP10e koosseis muutus tänavu koroonakriisi käigus eelmise aasta sama perioodiga võrreldes üsna vähe.
: Koroona, koroonaviirus, COVID-19, pandeemia, kriis, viirus, tervis, Maxima pood, sildid, piirangud : EESTI: 18MAR20Pildil on Maxima pood. lt/: Foto: Liis Treimann
  • : Koroona, koroonaviirus, COVID-19, pandeemia, kriis, viirus, tervis, Maxima pood, sildid, piirangud : EESTI: 18MAR20Pildil on Maxima pood. lt/: Foto: Liis Treimann
  • Foto: Liis Treimann
Tänavuse teise kvartali TOP10st langesid välja aasta varasem liider Orlen Eesti OÜ ja kuuenda koha omanik Manoir Energy OÜ. Asemele tulid Coop Eesti Keskühistu kaheksandale ja Telia Eesti AS üheksandale kohale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele