• 24.07.20, 11:15

Teise kvartali käibe TOP10: kodukontorist toidupoodi ja tagasi

Maksu- ja tolliameti teise kvartali andmed näitavad, et käibe TOP10e koosseis muutus tänavu koroonakriisi käigus eelmise aasta sama perioodiga võrreldes üsna vähe.
: Koroona, koroonaviirus, COVID-19, pandeemia, kriis, viirus, tervis, Maxima pood, sildid, piirangud : EESTI: 18MAR20Pildil on Maxima pood. lt/: Foto: Liis Treimann
  • : Koroona, koroonaviirus, COVID-19, pandeemia, kriis, viirus, tervis, Maxima pood, sildid, piirangud : EESTI: 18MAR20Pildil on Maxima pood. lt/: Foto: Liis Treimann
  • Foto: Liis Treimann
Tänavuse teise kvartali TOP10st langesid välja aasta varasem liider Orlen Eesti OÜ ja kuuenda koha omanik Manoir Energy OÜ. Asemele tulid Coop Eesti Keskühistu kaheksandale ja Telia Eesti AS üheksandale kohale.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele