• 07.09.20, 15:45

Kuidas Eesti tarbijate käitumine viimase 30 aastaga arenenud on?

Põnev tagasivaade 1990ndate algusest tänapäevani – Kantar Emori juhtekspert Aivar Voog annab ülevaate, kuidas on 30 aasta jooksul Eestis muutunud tarbijakäitumine ja majandus tervikuna.
Aivar Voog
  • Aivar Voog
  • Foto: Photo:Marko Mumm

Kõikide kriiside ühisosa on uue kriisi pidev ootus

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele