• 15.09.20, 11:49

Expert Eesti personalijuht: palgaootused on nüüd realistlikumad

Tunnetus on ettevõtetes erinev – on neid, kelle arust on spetsialiste raske leida, aga omajagu ka neid, kes ütlevad, et kandidaatide arv ja kvaliteet konkurssidel on märkimisväärselt paranenud. Üks neist on kodumasinate müügiga tegelev Expert Eesti, mille personali- ja teenindusjuht Velgi Jaansalu avas teemat laiemalt.
Expert Eesti personalijuht: palgaootused on nüüd realistlikumad
Expert Eesti personali- ja teenindusjuhi Velgi Jaansalu sõnul on väga raske prognoosida, mis sügisel ees ootab. "Eks jaekaubandusettevõttena jälgime iga päev seda, kuidas viiruse kulg levib ja kas on oodata uusi piiranguid. Uue laine korral on kontori poolest asi lihtsam – töötajad saab suunata kodukontorisse. Kauplusetöötajaid suuname aga käsi pesema ja desinfitseerima, vajadusel maski kandma, kassad varustame kaitseklaasidega. Ja oleme lihtsalt ootevalmis,ˮ rääkis Jaansalu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele