• 15.09.20, 11:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Expert Eesti personalijuht: palgaootused on nüüd realistlikumad

Tunnetus on ettevõtetes erinev – on neid, kelle arust on spetsialiste raske leida, aga omajagu ka neid, kes ütlevad, et kandidaatide arv ja kvaliteet konkurssidel on märkimisväärselt paranenud. Üks neist on kodumasinate müügiga tegelev Expert Eesti, mille personali- ja teenindusjuht Velgi Jaansalu avas teemat laiemalt.
Expert Eesti personalijuht: palgaootused on nüüd realistlikumad
Expert Eesti personali- ja teenindusjuhi Velgi Jaansalu sõnul on väga raske prognoosida, mis sügisel ees ootab. "Eks jaekaubandusettevõttena jälgime iga päev seda, kuidas viiruse kulg levib ja kas on oodata uusi piiranguid. Uue laine korral on kontori poolest asi lihtsam – töötajad saab suunata kodukontorisse. Kauplusetöötajaid suuname aga käsi pesema ja desinfitseerima, vajadusel maski kandma, kassad varustame kaitseklaasidega. Ja oleme lihtsalt ootevalmis,ˮ rääkis Jaansalu.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele