• 18.09.20, 11:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Hanschmidt: eriolukorras suutis Selver ennast kõige kiiremini ümber muuta

Tallinki suuromanik Ain Hanschmidt rääkis Äripäeva raadios, et tema hinnangul on Tallinna Kaubamaja Grupp ja Selver Eesti üks kiiremaid ettevõtted, kes suutsid eriolukorra ajal ennast ümber muuta.
AS Tallink Grupi nõukogu liige Ain Hanschmidt
  • AS Tallink Grupi nõukogu liige Ain Hanschmidt
  • Foto: Andres Haabu/ Postimees grupp
„Kui ma varakevadel tahtsin e-poest kaupa tellida, siis oli mul võimalus toidukaubad kätte saada 2 nädalaga, kiirkulleri teenus oli kallim, aga kaubad tulid paari päevaga.“ Kui ta teistkordselt välismaalt tuli, siis oli tal võimalik toidukaubad kätte saada juba järgmiseks päevaks. „E-kaubandus on praeguses olukorras kindlasti suur võitja.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.10.25, 10:24
5 praktilist näidet, kuidas nutikad iseteeninduslahendused muudavad tänaseid äriprotsesse
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele