Eesti toiduainetööstus on asunud jätksuutlikumalt pakendama, et vähendada pakkematerjali kogust ja keskkonnale tekkivat jalajälge. Pakendiuuenduste taga on mahukad, ligi miljon euro suurused investeeringud.

- Maks & Moorits uus hakkliha pakend
Sel aastal on innovatiivse ja keskkonnasäästlikuma pakendiuuendusega silma paistnud kodumaine lihatööstus Atria, kes asendas traditsioonilise gaasikeskkonnas hakklihapaki poole väiksema vaakumpakendiga. Piimatootja Tere aga pani kohupiima õhemasse kiletorusse, vähendades niimoodi plastiku kogust poole võrra. Atria jaoks tähendas uudse pakendi kasutuselevõtt ligi miljoni euro suurust investeeringut, Tere sai läbi „vaid“ poole miljoni eurose investeeringuga.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti ulatuslikuma teeninduspiirkonnaga e-toidupood laiendab oma haaret veelgi – alates 16. maist saavad ka Kihnu saare elanikud ja külalised nautida e-poe mugavusi otse koduukseni.