• 28.09.20, 22:55

Toidutootjad pakendiuuendustest: tarbija ootab sisukat ja jätksuutlikumat muutust

Eesti toiduainetööstus on asunud jätksuutlikumalt pakendama, et vähendada pakkematerjali kogust ja keskkonnale tekkivat jalajälge. Pakendiuuenduste taga on mahukad, ligi miljon euro suurused investeeringud.
Maks & Moorits uus hakkliha pakend
  • Maks & Moorits uus hakkliha pakend
Sel aastal on innovatiivse ja keskkonnasäästlikuma pakendiuuendusega silma paistnud kodumaine lihatööstus Atria, kes asendas traditsioonilise gaasikeskkonnas hakklihapaki poole väiksema vaakumpakendiga. Piimatootja Tere aga pani kohupiima õhemasse kiletorusse, vähendades niimoodi plastiku kogust poole võrra. Atria jaoks tähendas uudse pakendi kasutuselevõtt ligi miljoni euro suurust investeeringut, Tere sai läbi „vaid“ poole miljoni eurose investeeringuga.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 02.05.25, 12:43
Kaupmeeste tulevikku vormib tehnoloogia: QR-koodid, AI ja automatiseerimine
Jaemüügis on olulisel kohal tehnoloogia areng, kus QR-koodid, tehisintellekt ja robootikalahendused aitavad kaupmeestel kulusid vähendada ja efektiivsust suurendada.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele