• 08.10.20, 11:18
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

E-kaubanduse seaduspära: naised tellivad sagedamini, mehed kulutavad rohkem

Viimasel kolmel kuul kasutas e-kaubandust 545 000 inimest, mis on neli korda rohkem kui kümme aastat tagasi. Naised tellivad reeglina väiksemate summade eest, aga sagedamini, mehed jällegi harvem, aga korraga suurema summa eest. Vastupidiselt levinud arvamusele on kõige aktiivsemad e-kaubanduse kasutajad kõrgharidusega, kirjutab Statistikaameti analüütik Katriin Põlluäär.
E-kaubanduse seaduspära: naised tellivad sagedamini, mehed kulutavad rohkem
  • Foto: Pixabay.com
Kui tänavu kasutas e-kaubandust kõigist 16–74-aastastest elanikest 56,5%, siis 2010. aastal oli veebis ostlejaid kõigest 13,3%. Naised on meestest rohkem e-kaubanduse usku: viimasel kolmel kuul ostis veebist kaupu või teenuseid 61,4% naistest ja 51,4% meestest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 16.10.25, 13:11
Toidulogistika hiiglane seab sihi kogu Eesti katmisele
Toiduvaldkonnas edu saavutamiseks ei piisa üksnes heast ideest, vaid oluline on ka värske ja kvaliteetne tooraine. Selle eest, et nii professionaalidel kui kodukokkadel köögis noad muretult välkuda ja road valmida saaksid, kannavad aastaid hoolt PROMO Cash&Carry ja PROMO Food Service.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele