Raske aasta majutus- ja toitlustusäris tõi sügisel äripindade turul kaasa tavalisest rohkem omanikevahetusi, ütleb LVM Kinnisvara juhatuse liige Ingmar Saksing.

- Foto: Raul Mee, fotograaf
"Kuigi paljude toidukohtade akendel näeb müügi- või üüriteateid, leidub raskele aastale vaatamata ettevõtjaid, kes tahavad ka uut äri alustada," nentis Saksing.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.