Möödunud aastal müüdi Eesti jaekaubanduses kokku 180 miljonit muna, millest üle 50 protsendi moodustasid importmunad.
Läinud aasta müüginumbrid näitavad, et eestlase toidulaual on muna jätkuvalt populaarne toiduaine. „Ometi on pool siin müügile jõudvast munatoodangust välismaist päritolu ja selle moodustavad eelkõige Lätist, Leedust, Poolast ja Ukrainast imporditud munad,“ ütleb 30-protsendilise turuosaga suurima kodumaise munatööstuse Dava Foods Estonia tegevjuht Vladimir Sapožnin.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-kaubanduse pidev kasv on tõstnud esile vajaduse makselahenduste järele, mis oleksid ühtaegu turvalised, kiired ja mugavad. Pangalink kui kõige populaarsem maksevahend on siinjuures üks olulisemaid tööriistu, mis võimaldab ostjal tasuda otse oma internetipangas, pakkudes samal ajal kaupmeestele tõhusat ja paindlikku viisi maksete kogumiseks.