Tallinna Kaubamaja Grupi 2020. aasta III kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 194,2 miljonit eurot, kasvades aasta varasemaga võrreldes 8,1%.

- Tallinna Kaubamaja
- Foto: LIIS TREIMANN
9 kuu müügitulu 540,7 miljonit eurot oli võrreldes 2019. aasta sama perioodiga 3,1% suurem. Grupi 2019. aasta III kvartali konsolideeritud auditeerimata puhaskasum oli 7,4 miljonit eurot, mis jäi ligi kolmandiku võrra alla eelmise aasta võrreldava perioodi kasumile. Kontserni 2020. aasta 9 kuu maksueelne kasum oli 17,3 miljonit eurot ning puhaskasum oli 11,5 miljonit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.