Tallinna Kaubamaja Grupi 2020. aasta III kvartali konsolideeritud auditeerimata müügitulu oli 194,2 miljonit eurot, kasvades aasta varasemaga võrreldes 8,1%.

- Tallinna Kaubamaja
- Foto: LIIS TREIMANN
9 kuu müügitulu 540,7 miljonit eurot oli võrreldes 2019. aasta sama perioodiga 3,1% suurem. Grupi 2019. aasta III kvartali konsolideeritud auditeerimata puhaskasum oli 7,4 miljonit eurot, mis jäi ligi kolmandiku võrra alla eelmise aasta võrreldava perioodi kasumile. Kontserni 2020. aasta 9 kuu maksueelne kasum oli 17,3 miljonit eurot ning puhaskasum oli 11,5 miljonit eurot.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.