14. oktoober 2020
Ainult tellijatele

Kaubanduse võidud ja kaotused

COVID-19 lõi paljude sektorite, sh kaubanduse plaanid sassi. Samas julgeks väita, et kaubandus oli üks neist sektoritest, mille äritegevus siiski säilis võrreldes varasemate perioodidega. Detailsem vaade alamsektoritesse annab aga märksa nüansirikkama vaate. Lisaks kommenteerin sektori edasisi väljavaateid tuginedes üleeuroopalistele prognoosidele.

Tarmo Toiger
Autor: Raul Mee

Alustan rahvusvahelise tagasivaatega COVID-19 mõjudele. Euroopa tarbija tajus muret ja ebamäärasust, mis dikteeris ka edasise käitumise: hakati kokku ostma toidukaupu ning igapäevaseid tarbekaupu ja püsiti rohkem kodus. Selline radikaalne muutus tarbija käitumises võimendas igapäevase toidukauba kasvu ning vähendas kestvuskaupade ostusid. Mistahes vormis internetikaubandus ja kauba kohale toimetamise teenus sai selles kriisis kiire kasvu osaliseks globaalselt.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.

Vormista püsimaksega tellimus kohe ja saad:

  • Ligipääsu valdkonna uudistele ja intervjuudele
  • Ligipääsu väärt nõuannetele valdkonna spetsialistidelt
  • Ligipääsu kaubandusteemaliste raadiosaadete kokkuvõtetele
  • Ligipääsu kaubandusettevõtete majandustulemustele
  • Ligipääsu valdkonna ürituste kokkuvõtvatele artiklitele
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700