• 14.10.20, 08:45
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kaubanduse võidud ja kaotused

COVID-19 lõi paljude sektorite, sh kaubanduse plaanid sassi. Samas julgeks väita, et kaubandus oli üks neist sektoritest, mille äritegevus siiski säilis võrreldes varasemate perioodidega. Detailsem vaade alamsektoritesse annab aga märksa nüansirikkama vaate. Lisaks kommenteerin sektori edasisi väljavaateid tuginedes üleeuroopalistele prognoosidele.
Tarmo Toiger
  • Tarmo Toiger
  • Foto: Raul Mee
Alustan rahvusvahelise tagasivaatega COVID-19 mõjudele. Euroopa tarbija tajus muret ja ebamäärasust, mis dikteeris ka edasise käitumise: hakati kokku ostma toidukaupu ning igapäevaseid tarbekaupu ja püsiti rohkem kodus. Selline radikaalne muutus tarbija käitumises võimendas igapäevase toidukauba kasvu ning vähendas kestvuskaupade ostusid. Mistahes vormis internetikaubandus ja kauba kohale toimetamise teenus sai selles kriisis kiire kasvu osaliseks globaalselt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.12.25, 12:05
AI roll igapäevatöös kasvab, kuid head kliendisuhted jäävad inimeste kanda
Ehkki tehisintellekt jõuab meie argipäeva ning töistesse tegemistesse üha jõudsamalt, ei näe Sanitex gruppi kuuluva PROMO Food Service’i müügiprotsesside juht Eleri Lipping võimalust, et see lihast-luust inimese tegevuse täielikult endale haarab. AI saab olla küll assisteerivaks jõuks ning heaks abimeheks, kuid personaalsus ning inimlik kontakt ei kao kliendihalduse osas mitte kuskile.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele