• 21.10.20, 10:01

Astu spetsialisti kingadest kliendi omadesse

Kuidas seada kliendikommunikatsioonis esiplaanile lihtsus ja selgus ning mil viisil saab juht oma tiimi selles toetada, küsib Elisa tehnilise toe osakonna juht Renata Smirnov.
Renata Smirnov
  • Renata Smirnov
Ilmselt on igaüks end leidnud mõnel hetkel olukorras, kus jutukaaslase sõnad muutuvad ühtlaseks tundmatuid sõnu tulvil silbireaks. Ühe jaoks on nendes palju tähendust, teisele aga mitte. Olen endki avastanud koosolekult, kus alles ise uues valdkonnas esimesi samme astudes muutub minu jaoks ühel hetkel jutt väga keerukaks – ruumi on vallutanud tehniliste terminitega rikastatud arutelu ühes erialaslängiga. Sellises olukorras olen pidanud pingutama, et teistega sammu pidada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.05.25, 08:30
PAX ja NixPAY toovad nutikad makselahendused igasse kaubanduskeskkonda
Makseterminalid on viimastel aastatel teinud läbi suure arenguhüppe. Kui varem täitsid nad üksnes maksete vastuvõtmise rolli, siis tänapäeva nutikad makseterminalid pakuvad võimalusi, mis toetavad aktiivselt ärikasvu. PAX Technology Android-põhised makseterminalid ja Nixori NixPAY tarkvara on selle arenguhüppe eesotsas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele