• 21.10.20, 10:01

Astu spetsialisti kingadest kliendi omadesse

Kuidas seada kliendikommunikatsioonis esiplaanile lihtsus ja selgus ning mil viisil saab juht oma tiimi selles toetada, küsib Elisa tehnilise toe osakonna juht Renata Smirnov.
Renata Smirnov
  • Renata Smirnov
Ilmselt on igaüks end leidnud mõnel hetkel olukorras, kus jutukaaslase sõnad muutuvad ühtlaseks tundmatuid sõnu tulvil silbireaks. Ühe jaoks on nendes palju tähendust, teisele aga mitte. Olen endki avastanud koosolekult, kus alles ise uues valdkonnas esimesi samme astudes muutub minu jaoks ühel hetkel jutt väga keerukaks – ruumi on vallutanud tehniliste terminitega rikastatud arutelu ühes erialaslängiga. Sellises olukorras olen pidanud pingutama, et teistega sammu pidada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 05.02.25, 16:55
Uue generatsiooni kassaplatvorm TreeCommerce keerab jaemüügitehnoloogia jaoks värske lehekülje
Põhjamaade ning Baltikumi jaemüügitehnoloogia lipulaev StrongPoint on aastaid tutvustanud ja loonud uusi, ostukogemusi parandavaid võimalusi. Kõige esimesed iseteeninduslahendused, automaatse vanusekontrolli tehnoloogia esmane kasutuselevõtt Euroopas – see on vaid üks osa sellest, mis tehtud ning mis on lihtsustanud jaekaubandusettevõtete müügiprotsesse.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele