Kaheksa aastat Coopi turundusdirektorina töötanud Andres Lember lahkub ametist ja asub novembrist digiturundusagentuuri juhtima.

- Andres Lember Foto: Raul Mee
Eesti suurima toidu- ja esmatarbekaupluste keti rebrändimist vedanud Lemberi sõnul on Coop oma turuosa viimastel aastatel järjekindlalt kasvatanud ja liidrirolli kinnistanud. “Uue, ühtse ja tugeva brändi ülesehitamine, mida laiendasime jaekaubandusest ka pangandusse, on olnud mu tööelu seni põnevaim ettevõtmine, millel on olnud muljetavaldavalt suur äriline mõju,” ütles Lember. “Vaid loetud aastatega tõstsime Coopi Eesti armastatumate kaubamärkide TOP 3 hulka, samuti tugevaima brändijõuga jaeketiks ning oma valdkonna hinnatuimaks tööandjaks.”
Seotud lood
18.–22. veebruaril Saksamaal Düsseldorfis toimunud EuroCIS 2025 messil olid kohal taaskord tuntuimad kaubandustehnoloogia suunanäitajad. Näha sai uuenduslikke tehnoloogiaid ja lahendusi, mis toetavad jaekaubanduse digitaliseerimist efektiivsuse kasvatamise eesmärgil. Väga laialt oli fookusesse võetud andmepõhine juhtimine. Võtmesõnadeks tehisintellekt, kliendikesksus, targad ostlemiskeskkonnad, energiasääst ja küberturvalisus.