Kaheksa aastat Coopi turundusdirektorina töötanud Andres Lember lahkub ametist ja asub novembrist digiturundusagentuuri juhtima.

- Andres Lember
- Foto: Raul Mee
Eesti suurima toidu- ja esmatarbekaupluste keti rebrändimist vedanud Lemberi sõnul on Coop oma turuosa viimastel aastatel järjekindlalt kasvatanud ja liidrirolli kinnistanud. “Uue, ühtse ja tugeva brändi ülesehitamine, mida laiendasime jaekaubandusest ka pangandusse, on olnud mu tööelu seni põnevaim ettevõtmine, millel on olnud muljetavaldavalt suur äriline mõju,” ütles Lember. “Vaid loetud aastatega tõstsime Coopi Eesti armastatumate kaubamärkide TOP 3 hulka, samuti tugevaima brändijõuga jaeketiks ning oma valdkonna hinnatuimaks tööandjaks.”
Seotud lood
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.