Keset kriisi uue äri avanud tippkokk: vanalinna söögikohad lõi uppi niru kvaliteet
Eelmisel nädalal Tallinnas uue restorani avanud pikaajalise peakoka-kogemusega Alo Stamm tõdes Äripäeva raadios, et vanalinna söögikohad ei pingutanud aastaid kohaliku kliendi nimel ning koroonakriisis saadi just seepärast ka valusad vitsad kätte.
Stamm on veendunud, et restoraniäris seoses massiturismiga levinud ärimudel, mida kohtas Tallinna vanalinnas, eriti Raekoja platsi ümbruses, koroona järel enam tagasi ei tule.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.