Sel nädalal avati Tartu ja Laagr ikauplustes esimesed bränditud pakiautomaadid, mille kaudu saavad kliendid e-poe tellimusi kätte ööpäevaringselt tasuta ja kontaktivabalt.
Bauhofi e-ärijuhi Priit Vao sõnul näitab ettevõtte e-poe statistika, et paljud kliendid ei soovi transpordi eest lisaks maksta ja eelistavad kaubale ise järele tulla. „Selleks pakume e-poe ühe tarneviisina „Telli ja Nopi“ teenust, mis tähendab seda, et klient tuleb kaubale ise kauplusesse järele ja transporditasu ei lisandu," ütles ta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.