Eestimaa inimesed kulutavad jõulukingitustele just nii palju raha
Eestimaa inimesed plaanivad kulutada lähedastele jõulukingituste ostmiseks 15 eurot rohkem kui möödunud aastal. Kui 2019. aastal soetati jõuluvana kingikotti minevat keskmiselt 128 euro eest, on summa tänavu tõusnud 143 euroni.
Credit24 viis läbi traditsioonilise jõuluküsitluse, et teada saada, kuidas on inimeste ostukäitumine aastaga muutunud. „Lõppev aasta on kahtlemata olnud erilisem kui mistahes varasem ja pannud proovile meie kõigi igapäevase harjumuspärase elu-olu," kommenteeris Credit 24 tegevjuht Ivo Popp.
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.