• 12.01.21, 12:50

4 kogemust: kuidas piirangute ajal klientidega kontakti hoida?

Koroonapandeemia häirib äritegevust ja paljud ettevõtjad püüavad leida lahendusi klientidega ühenduse loomiseks ning kontakti hoidmiseks. Toome välja mõningad populaarsed võimalused, mis aitavad ettevõtjal edukalt pildil püsida.
Koroonaviiruse pandeemia ajal on internetivahendusel toimuvad treeningud järjest enam populaarsust kogumas.
  • Koroonaviiruse pandeemia ajal on internetivahendusel toimuvad treeningud järjest enam populaarsust kogumas.
  • Foto: Reval Sport
Sotsiaalmeedia kihab erinevatest pakkumistest, online´s on võimalik stressi leevendamiseks osa saada nii joogatreeningutest, kunstiüritustest, kokanduskursustest kui psühholoogiaalastest koolitustest. Alljärgnevalt saad lugeda klientidega suhtlemisest 3 erineva veebiplatvormi vahendusel (Zoom, YouTube ja Facebook Live).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.10.25, 14:28
Kristo Timberg: kaupmehe eduvalemiks on paindlikkus, kohanemisvõime ja valmisolek pidevaks muutuseks
Äripäeva raadiosaates„Kaupmehe eduvalem“ rääkisid Kaupmeeste Liidu juht ja saatejuht Nele Peil ning Hansabi tegevjuht Kristo Timberg kaubandussektori suurimatest väljakutsetest – tööjõupuudusest, kaubakaost, ligipääsetavusest ja andmete kasutamisest.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele