Autor: Kristina Madisson-Laht • 12. jaanuar 2021

4 kogemust: kuidas piirangute ajal klientidega kontakti hoida?

Koroonapandeemia häirib äritegevust ja paljud ettevõtjad püüavad leida lahendusi klientidega ühenduse loomiseks ning kontakti hoidmiseks. Toome välja mõningad populaarsed võimalused, mis aitavad ettevõtjal edukalt pildil püsida.
Koroonaviiruse pandeemia ajal on internetivahendusel toimuvad treeningud järjest enam populaarsust kogumas.
Foto: Reval Sport

Sotsiaalmeedia kihab erinevatest pakkumistest, online´s on võimalik stressi leevendamiseks osa saada nii joogatreeningutest, kunstiüritustest, kokanduskursustest kui psühholoogiaalastest koolitustest. Alljärgnevalt saad lugeda klientidega suhtlemisest 3 erineva veebiplatvormi vahendusel (Zoom, YouTube ja Facebook Live).

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757