• 12.01.21, 12:50

4 kogemust: kuidas piirangute ajal klientidega kontakti hoida?

Koroonapandeemia häirib äritegevust ja paljud ettevõtjad püüavad leida lahendusi klientidega ühenduse loomiseks ning kontakti hoidmiseks. Toome välja mõningad populaarsed võimalused, mis aitavad ettevõtjal edukalt pildil püsida.
Koroonaviiruse pandeemia ajal on internetivahendusel toimuvad treeningud järjest enam populaarsust kogumas.
  • Koroonaviiruse pandeemia ajal on internetivahendusel toimuvad treeningud järjest enam populaarsust kogumas.
  • Foto: Reval Sport
Sotsiaalmeedia kihab erinevatest pakkumistest, online´s on võimalik stressi leevendamiseks osa saada nii joogatreeningutest, kunstiüritustest, kokanduskursustest kui psühholoogiaalastest koolitustest. Alljärgnevalt saad lugeda klientidega suhtlemisest 3 erineva veebiplatvormi vahendusel (Zoom, YouTube ja Facebook Live).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele