• 12.01.21, 13:28

7 nippi, kuidas veebipoed inimesi ostma meelitavad

Hansaposti turundusosakonna juhataja Maris Kivi räägib peamistest nippidest, millega veebikaubamajad tihedas konkurentsis ostjaid enda juurde meelitavad.
7 nippi, kuidas veebipoed inimesi ostma meelitavad
  • Foto: Pixabay.com
Jaanuar on allahindluste kuu. Traditsioonilistes poodides kasutatakse kümneid viise, et tooteid inimestele parimal võimalikul viisil näidata. Toodete asetus lettidel ja vaateakendel on täpselt paika timmitud. Sama soovivad teha ka e-poed, aga nende valikus on tuhandeid, mõnikord ka kümneid tuhandeid tooteid, mida näha ja katsuda ei saa, riiete proovimisest või lõhnade nuusutamisest rääkimata.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 30.06.25, 15:57
Millised on nutikad lahendused kauba liigutamiseks?
Iga päev liiguvad tuhanded kaubad ladudest poodidesse, ehitusobjektidele, tööstustesse ja mujale. Toimiva tarneahela üheks aluseks on nutikas kaubakäsitlus. See, kuidas kaupa liigutatakse, mõjutab otseselt töö sujuvust, töötajate heaolu ja kauba seisukorda. Loe, kuidas õigesti valitud tõsteseadmed muudavad kauba teisaldamise kiiremaks, lihtsamaks ja ohutumaks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele