Autor: Maris Kivi • 12. jaanuar 2021
Ainult tellijatele

7 nippi, kuidas veebipoed inimesi ostma meelitavad

Hansaposti turundusosakonna juhataja Maris Kivi räägib peamistest nippidest, millega veebikaubamajad tihedas konkurentsis ostjaid enda juurde meelitavad.

Autor: Pixabay.com

Jaanuar on allahindluste kuu. Traditsioonilistes poodides kasutatakse kümneid viise, et tooteid inimestele parimal võimalikul viisil näidata. Toodete asetus lettidel ja vaateakendel on täpselt paika timmitud. Sama soovivad teha ka e-poed, aga nende valikus on tuhandeid, mõnikord ka kümneid tuhandeid tooteid, mida näha ja katsuda ei saa, riiete proovimisest või lõhnade nuusutamisest rääkimata.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale. Lugemiseks logi sisse või osta ligipääs allolevalt lingilt.
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354