Autor: Kaubandus.ee • 18. jaanuar 2021

Koroona-aasta lõi segi ka kiirtoiduturu esikolmiku

Konkurentsitihedas kiirtoitlustuse sektoris on palju tegijaid, kuid esikolmik on seni aastaid püsinud muutumatuna. Kõige suurema spontaanse tuntusega kiirtoidubrändideks on juba mitmendat aastat järjest Hesburger (84%) ja McDonalds (82%), uute turuletulijatena lisandusid siia KFC ja Burger King (32-34%). Möödunud aastal kolmandat kohta jaganud Subway langes viiendaks (18%).
McDonalds Sõpruse pst ja Tammsaare tee nurga peal.
Foto: Veiko Tõkman

Koroona-aasta olulisimad arengud seisnesid uutes turuletulijates ja tarbijakäitumise muutumises. Suure tõusu tegi läbi tarbijate suhtumine digilahendustesse, mida tähtsustab kiirtoidukoha puhul 53% eestimaalastest – seda on 13% võrra rohkem kui aasta tagasi. Teine 2020. a. üllataja oli toidu kojukanne, mida peab nüüd oluliseks 47% elanikkonnast (kasv aastaga 14% võrra).

Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Kaubanduse uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Maarit EermeKaubandus.ee juhtTel: 514 4884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 5331 5700
Merit VõigemastKaubandus.ee toimetajaTel: 5471 0757