Ainult tellijatele
Autor: Kaubandus.ee • 18. jaanuar 2021
Ainult tellijatele

Koroona-aasta lõi segi ka kiirtoiduturu esikolmiku

Konkurentsitihedas kiirtoitlustuse sektoris on palju tegijaid, kuid esikolmik on seni aastaid püsinud muutumatuna. Kõige suurema spontaanse tuntusega kiirtoidubrändideks on juba mitmendat aastat järjest Hesburger (84%) ja McDonalds (82%), uute turuletulijatena lisandusid siia KFC ja Burger King (32-34%). Möödunud aastal kolmandat kohta jaganud Subway langes viiendaks (18%).

McDonalds Sõpruse pst ja Tammsaare tee nurga peal.
Autor: Veiko Tõkman

Koroona-aasta olulisimad arengud seisnesid uutes turuletulijates ja tarbijakäitumise muutumises. Suure tõusu tegi läbi tarbijate suhtumine digilahendustesse, mida tähtsustab kiirtoidukoha puhul 53% eestimaalastest – seda on 13% võrra rohkem kui aasta tagasi. Teine 2020. a. üllataja oli toidu kojukanne, mida peab nüüd oluliseks 47% elanikkonnast (kasv aastaga 14% võrra).

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Merilin MerilaKaubandus.ee toimetaja Tel: 5 105 933
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700