"Lahjade alkohoolsete jookide - peamiselt õlle ja siidri – müük jaekaubanduses Eestis suuresti tänu piirangutele ja nende mõjule mullu kasvas, õlle kategoorias ligi üksteist protsenti ning siidri puhul kuus protsenti," kirjeldas Saku Õlletehase juhatuse liige Jaan Härms.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.