• 04.02.21, 12:27

HKScan Baltikumi brändi- ja turundusosakonna juhina alustas tööd Janne Laik-Lõhmus

Alates 1. veebruarist 2021 vastutab Eesti suurima toiduettevõtte HKScani Talleggi ja Rakvere brändide arendamise, Baltikumi tootearenduse ja turundustegevuste juhtimise ning vastutustundliku ettevõtluse projektide koordineerimise eest Janne Laik-Lõhmus.
HKScan Baltikumi brändi- ja turundusosakonna juhina alustas tööd Janne Laik-Lõhmus
HKScan Estonia juhatuse esimehe Anne Mere sõnul esindavad nii Talleggi kui ka Rakvere tooted eestimaalaste jaoks kvaliteetset kohalikku toitu, mis on toodetud Eestis kasvatatud kanade ja sigade lihast. ”Meie eesmärk on jätkuvalt aidata inimestel tarbida kodumaist tervislikku ja mitmekesist toitu ning selles on suur osa ka meie brändide ja turundustegevuste arengul,“ lisas Mere.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 14:41
A. Le Coq laiendas legendaarset Alexandri brändi – sündinud on Väike Sass
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele