Kuidas rõivakaupmees Franz Raver e-poe ostuprotsessi optimeeris?
Eelmisel aastal turule tulnud Eesti meesteriiete bränd Franz Raver avas väga lühikese aja jooksul enda e-poe, kuna nende müügistrateegias on kesksel kohal digimüük. E-poe arendamisel pandi rõhku just veebipoe mugavuse arendamisele ja ostuprotsesside optimeerimisele.
Mugavaid ja keskkonnasõbralikke riideid pakkuv ning kangajääkide taaskasutust propageeriv meesterõivaste bränd Franz Raver, kelle rõivad on valmistatud Ökotex standardile vastavatest tervisesõbralikest kangastest hakkas 2020. aasta sügisel oma veebipoodi looma. Peale veebiplatvormi WooCommerce platvormile e-poe ehitamise hakati otsima sobivat makselahendust, mida oleks lihtne integreerida, kataks olulised pangad ning mille hinnastamine oleks soodne.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.