• 04.02.21, 14:03

Kuidas rõivakaupmees Franz Raver e-poe ostuprotsessi optimeeris?

Eelmisel aastal turule tulnud Eesti meesteriiete bränd Franz Raver avas väga lühikese aja jooksul enda e-poe, kuna nende müügistrateegias on kesksel kohal digimüük. E-poe arendamisel pandi rõhku just veebipoe mugavuse arendamisele ja ostuprotsesside optimeerimisele.
Kuidas rõivakaupmees Franz Raver e-poe ostuprotsessi optimeeris?
Mugavaid ja keskkonnasõbralikke riideid pakkuv ning kangajääkide taaskasutust propageeriv meesterõivaste bränd Franz Raver, kelle rõivad on valmistatud Ökotex standardile vastavatest tervisesõbralikest kangastest hakkas 2020. aasta sügisel oma veebipoodi looma. Peale veebiplatvormi WooCommerce platvormile e-poe ehitamise hakati otsima sobivat makselahendust, mida oleks lihtne integreerida, kataks olulised pangad ning mille hinnastamine oleks soodne.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 08.09.25, 09:00
Tark kaupmees maksete kogumisele raha ei raiska
Kuidas nullida maksetega seotud kulud ja suunata sääst ettevõtte kasvu, õpetab Coop Panga ärikliendi igapäevapanganduse juht Erje Mettas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele