Alates 1. märtsist hakkab kehtima Prisma Peremarketi uus lojaalsusprogramm, kus kõikidel klientidel on võimalik koguda boonuseid juba esimesest sendist.
Prisma peremarket Mustika kaubanduskeskuses
Foto: Raul_Mee, Raul Mee
Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin usub, et see muutus on õige, eriti praegusel ajal, kui paljud inimesed on raskes olukorras. "Ükski ettevõte ei muuda lojaalsusprogrammi kergekäeliselt. Rahulolevad lojaalsed kliendid on Prismale väga olulised ning muutused peavad lähtuma klientide ootustest ja arvamustest," sõnas ta.
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.