• 05.02.21, 13:23

Prisma uuendab enda lojaalsusprogrammi

Alates 1. märtsist hakkab kehtima Prisma Peremarketi uus lojaalsusprogramm, kus kõikidel klientidel on võimalik koguda boonuseid juba esimesest sendist.
Prisma peremarket Mustika kaubanduskeskuses
  • Prisma peremarket Mustika kaubanduskeskuses Foto: Raul Mee
Prisma Peremarketi turundus- ja kommunikatsioonidirektor Liina Pärlin usub, et see muutus on õige, eriti praegusel ajal, kui paljud inimesed on raskes olukorras. "Ükski ettevõte ei muuda lojaalsusprogrammi kergekäeliselt. Rahulolevad lojaalsed kliendid on Prismale väga olulised ning muutused peavad lähtuma klientide ootustest ja arvamustest," sõnas ta.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.02.25, 09:30
Selver murrab müüdi: kvaliteetne kaup mõistliku hinnaga!
Selveri mõistliku hinnataset kinnitavad nii ettevõtte enda analüüsid kui ka meedias avaldatud ostukorviuuringud. Loe lähemalt ja leia lisaks 7 nippi kokkuhoiuks, mida Selver soovitab.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele