• 05.02.21, 17:00

Tulu ja müügimahtu kaotanud Carlsberg: väljume kriisist tugevamana

Maailma suuruselt kolmanda õlletootja Carlsberg Groupi reedel avaldatud majandustulemused võeti finantsturgudel hästi vastu. Grupi aktsiate hind kerkis ligi kolm protsenti.
2019. aasta sügisel tutvustas Carlsberg ka kahte nn “paberist” pudeli prototüüpi, mis on sajaprotsendiliselt looduslikest allikatest valmistatud ja taaskasutatavad.
  • 2019. aasta sügisel tutvustas Carlsberg ka kahte nn “paberist” pudeli prototüüpi, mis on sajaprotsendiliselt looduslikest allikatest valmistatud ja taaskasutatavad.
  • Foto: Carlsberg Group
"Ehkki me pole pandeemiat veel seljatanud ja pole ka teada, kui pikaks kujuneb see väljakutse 2021. aastal, usume, et Carlsberg väljub kriisist tugevamana," sõnas grupi tegevjuht Cees 't Hart.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele