Maailma suuruselt kolmanda õlletootja Carlsberg Groupi reedel avaldatud majandustulemused võeti finantsturgudel hästi vastu. Grupi aktsiate hind kerkis ligi kolm protsenti.

- 2019. aasta sügisel tutvustas Carlsberg ka kahte nn “paberist” pudeli prototüüpi, mis on sajaprotsendiliselt looduslikest allikatest valmistatud ja taaskasutatavad.
- Foto: Carlsberg Group
"Ehkki me pole pandeemiat veel seljatanud ja pole ka teada, kui pikaks kujuneb see väljakutse 2021. aastal, usume, et Carlsberg väljub kriisist tugevamana," sõnas grupi tegevjuht Cees 't Hart.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.