F-hoone on sarnaselt teiste söögikohtadega omal hinge sees hoidnud kaasamüüdava toiduga.
Peeter Jalaka sõnul kulges 2019. aasta F-hoonele ootuspäraselt, püsiklientuuri väljakujunemisega täideti esmane eesmärk. Müügitulu teeniti veidi üle kolme miljoni euro ja ärikasumit ligi 470 000 eurot. Pandeemia lõi kogu edu aga uppi – käive kahanes mullu teisest kvartalist alates umbes pooleni aasta varasemast ja töötajate arv vähenes aastaga 43 pealt 17-le. Loodetakse, et ehk läheb varsti paremaks.
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.