F-hoone on sarnaselt teiste söögikohtadega omal hinge sees hoidnud kaasamüüdava toiduga.
Peeter Jalaka sõnul kulges 2019. aasta F-hoonele ootuspäraselt, püsiklientuuri väljakujunemisega täideti esmane eesmärk. Müügitulu teeniti veidi üle kolme miljoni euro ja ärikasumit ligi 470 000 eurot. Pandeemia lõi kogu edu aga uppi – käive kahanes mullu teisest kvartalist alates umbes pooleni aasta varasemast ja töötajate arv vähenes aastaga 43 pealt 17-le. Loodetakse, et ehk läheb varsti paremaks.
Alates 2008. aastast, mil Baltimaades võeti kasutusele iseteeninduskassad, on traditsioonilisel jaemüügiturul toimunud märkimisväärne nihe. Ehkki iseteeninduskassas läheb ostlemine kiiremini ja ekraanilt on ostetavaid tooteid mugav valida, siis tekib jaemüüjale paraku ka kadusid. Näiteks mõnikord ajab klient raha kokkuhoidmiseks „kogemata“ tooted segamini ja tasub sarnase, kuid soodsama toote eest. Nutilahendusi pakkuva ettevõtte StrongPoint võtmekliendihaldur Anton Martšenko sõnul hoolitseb tänapäevane tehnoloogia lisaks tegutsemiskiirusele ka eksimuste ärahoidmise eest.