Äripäeva toitlustus-firmade edetabeli võitnud F-hoone üks omanikke Peeter Jalakas ütles, et nad käsitlevad igat päeva kui võimalikku viimast.

- F-hoone on sarnaselt teiste söögikohtadega omal hinge sees hoidnud kaasamüüdava toiduga.
Peeter Jalaka sõnul kulges 2019. aasta F-hoonele ootuspäraselt, püsiklientuuri väljakujunemisega täideti esmane eesmärk. Müügitulu teeniti veidi üle kolme miljoni euro ja ärikasumit ligi 470 000 eurot. Pandeemia lõi kogu edu aga uppi – käive kahanes mullu teisest kvartalist alates umbes pooleni aasta varasemast ja töötajate arv vähenes aastaga 43 pealt 17-le. Loodetakse, et ehk läheb varsti paremaks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kliendikaardid on muutunud püsikliendiprogrammide lahutamatuks osaks, kuid traditsioonilised plastkaardid kipuvad kaduma või koju ununema. Ka mobiilirakenduste vahel pendeldamine ei ole alati mugav, lisaks võib internetiühenduse puudumine jätta soodustused saamata. Eesti tarkvaraarendaja Ektaco värske lahendus viib kliendikaardi uuele tasemele – see salvestatakse sarnaselt lennupileti või pangakaardiga otse nutitelefoni rahakotti ehk Walletisse.