LHV analüütikud näevad Apranga aktsiale korralikku tõusuruumi 40–50 protsenti, selgub värskest raportist.

- Apranga.
- Foto: Andres Haabu
“Nagu me ka varasemates ülevaadetes oleme maininud, on Aprangat tabanud rängalt COVID-19 pandeemia,” tõdesid LHV analüütikud. “Kaupluste ajutised sulgemised mõjutasid oluliselt kontserni finantstulemusi 2020. aasta neljandas kvartalis.” Kvartaliga langes kogutulu 26,8 protsenti, 45,2 miljoni euroni, mis oli LHV ootustega kooskõlas. “Oluliselt aitas kontsernil tulude langust tasakaalustada veebimüügi kolmekordne kasv.”
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.