• 11.03.21, 09:52

Uuring: internetimüük ei ole Eesti väikeettevõtete seas märgatavalt kasvanud

Eesti väike- ja keskmise suurusega ettevõtete (VKE) teenuste ja toodete müük interneti vahendusel on viimastel aastatel kasvanud tagasihoidlikult. Detsembris SEB korraldatud Baltic Business Outlooki (BBO) uuringu põhjal kasutab 49% VKE-dest internetti müügikanalina või kavatseb seda teha – kahe aasta eest oli see näitaja 46%.
Uuring: internetimüük ei ole Eesti väikeettevõtete seas märgatavalt kasvanud
  • Foto: Pixabay
„Võrreldes kahe aasta taguse uuringuga on netikaubanduse populaarsus kasvanud oodatust vähem – näiteks juba internetis müüvate VKE-de osakaal on kasvanud vaid neli protsendipunkti, 29 protsendile. Võimalik, et praegune COVID-19 teine laine teeb VKE-de suhtumises korrektiive, kuna kaubandustegevuse piiramisel aitab internetimüük käivet vähemalt mingil määral säilitada,“ ütles SEB Panga VKE-de segmendijuht Tatjana Vakulenko.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 12.12.24, 10:12
DSV müügijuht: meie kolm tugisammast on meie meeskond, meie IT ja meie kliendid
Rahvusvaheline logistikaettevõte DSV aitab Eesti tootjate ja kaupmeeste kaupu liigutada üle maailma nii mööda merd, maanteed kui ka õhus. DSV Estonia AS müügidirektor Peeter Luht nendib, et novembri lõppemisega saab mööda aasta kõige kiirem aeg, sest vastupidiselt eraisikutele on ettevõtjad oma suuremad saadetised enne jõulukuud aegsasti teele pannud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele