Autor: Kaubandus.ee • 11. märts 2021
Ainult tellijatele

Uuring: internetimüük ei ole Eesti väikeettevõtete seas märgatavalt kasvanud

Eesti väike- ja keskmise suurusega ettevõtete (VKE) teenuste ja toodete müük interneti vahendusel on viimastel aastatel kasvanud tagasihoidlikult. Detsembris SEB korraldatud Baltic Business Outlooki (BBO) uuringu põhjal kasutab 49% VKE-dest internetti müügikanalina või kavatseb seda teha – kahe aasta eest oli see näitaja 46%.

Autor: Pixabay

„Võrreldes kahe aasta taguse uuringuga on netikaubanduse populaarsus kasvanud oodatust vähem – näiteks juba internetis müüvate VKE-de osakaal on kasvanud vaid neli protsendipunkti, 29 protsendile. Võimalik, et praegune COVID-19 teine laine teeb VKE-de suhtumises korrektiive, kuna kaubandustegevuse piiramisel aitab internetimüük käivet vähemalt mingil määral säilitada,“ ütles SEB Panga VKE-de segmendijuht Tatjana Vakulenko.

Kui oled juba tellija, siis logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Jaga lugu
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700
Kristina Madisson-LahtKaubandus.ee ajakirjanikTel: 55 656 354