Autor: Kaubandus.ee • 11. märts 2021
Uuring: internetimüük ei ole Eesti väikeettevõtete seas märgatavalt kasvanud
Eesti väike- ja keskmise suurusega ettevõtete (VKE) teenuste ja toodete müük interneti vahendusel on viimastel aastatel kasvanud tagasihoidlikult. Detsembris SEB korraldatud Baltic Business Outlooki (BBO) uuringu põhjal kasutab 49% VKE-dest internetti müügikanalina või kavatseb seda teha – kahe aasta eest oli see näitaja 46%.
„Võrreldes kahe aasta taguse uuringuga on netikaubanduse populaarsus kasvanud oodatust vähem – näiteks juba internetis müüvate VKE-de osakaal on kasvanud vaid neli protsendipunkti, 29 protsendile. Võimalik, et praegune COVID-19 teine laine teeb VKE-de suhtumises korrektiive, kuna kaubandustegevuse piiramisel aitab internetimüük käivet vähemalt mingil määral säilitada,“ ütles SEB Panga VKE-de segmendijuht Tatjana Vakulenko.