• 15.03.21, 11:45

TTJA: koroona-aastal andis tooni e-kaubanduse populaarsus

Tänase rahvusvahelise tarbijaõiguste päeva puhul teeb tarbijakaitse ja tehnilise järelevalve amet (TTJA) ülevaate tarbijakaitse olukorrast Eestis ning heidab ühtlasi pilgu tulevikku.
E-kaubandusel on hoog sees, pildil Selveri komplekteerimiskeskus.
  • E-kaubandusel on hoog sees, pildil Selveri komplekteerimiskeskus.
  • Foto: Andras Kralla
“Eelmise aasta pöördumistest oli e-kaubandusega seotud kolmandik, mis näitab ühelt poolt e-kaubanduse populaarsust ning ka seda, et kauplejad pakkusid koroona tingimustes tarbijatele varasemast rohkem veebiostude tegemise võimalust. Võrreldes varasema ajaga oli pöördumisi viiendiku võrra rohkem,” märkis ameti saadetud pressiteates peadirektor Kaur Kajak.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 29.04.25, 14:41
A. Le Coq laiendas legendaarset Alexandri brändi – sündinud on Väike Sass
Eesti õlleturu üks vanimaid ja tuntumaid brände Alexander on saanud endale noorema venna. A. Le Coq tõi kevadel turule Väikese Sassi – väiksemas purgis ja madalama alkoholisisaldusega õlle. Loe, kust tuli loomise idee ja kuidas on uuel tootel läinud.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele