Tulenevalt COVID-19 viiruse levikust toimub Stockmanni kampaania Hullud Päevad taaskord vaid e-poes. Kampaania viidi läbi veebis ka eelmisel aastal nii sügisel kui ka kevadel.
„E-poes ostlemine on jätkuvalt tõusutrendis, sest see on mugav, turvaline ning kiire. Tunneme heameelt, et Stockmanni kliendid on e-poes ostmise võimaluse väga hästi vastu võtnud.“ sõnas Stockmanni kaubamaja direktor Marge Türner.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tänapäeval on võimalik äriprotsesse optimeerida läbi digitaalsete tööriistade: B2C ja B2B tellimiskeskkonnad, broneerimissüsteemid, mobiilirakendused ja iseteeninduslikud makselahendused. Need ei ole enam lihtsalt lisavõimalused, vaid osa ettevõtte igapäevasest äriloogikast, mis aitab vähendada käsitööd ja keskenduda sellele, mis aitab saavutada parima konkurentsieelise ning loob suurima väärtuse.