Tulenevalt COVID-19 viiruse levikust toimub Stockmanni kampaania Hullud Päevad taaskord vaid e-poes. Kampaania viidi läbi veebis ka eelmisel aastal nii sügisel kui ka kevadel.
„E-poes ostlemine on jätkuvalt tõusutrendis, sest see on mugav, turvaline ning kiire. Tunneme heameelt, et Stockmanni kliendid on e-poes ostmise võimaluse väga hästi vastu võtnud.“ sõnas Stockmanni kaubamaja direktor Marge Türner.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Selver on Eesti kaubanduses üks erandlikke kohti: ettevõte, kus kümneaastast staaži ei peeta staažikaks ning kus juhid kasvavad välja teenindajatest. Saates tuleb juttu, miks töötajate arendamine ja stabiilsus on ettevõtte kultuuri keskmes ning kuidas sellest kujuneb tugev tööandja bränd.