Tulenevalt COVID-19 viiruse levikust toimub Stockmanni kampaania Hullud Päevad taaskord vaid e-poes. Kampaania viidi läbi veebis ka eelmisel aastal nii sügisel kui ka kevadel.
„E-poes ostlemine on jätkuvalt tõusutrendis, sest see on mugav, turvaline ning kiire. Tunneme heameelt, et Stockmanni kliendid on e-poes ostmise võimaluse väga hästi vastu võtnud.“ sõnas Stockmanni kaubamaja direktor Marge Türner.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
E-kaubanduse mahud kasvavad aasta-aastalt, sundides logistikasektorit kiiresti kohanema ning pakkuma ettevõtetele üha tõhusamaid, paindlikumaid ja jätkusuutlikumaid lahendusi. Balti riikides tegutsevatele ettevõtetele ei ole tõhus tarne enam pelgalt mugavus, vaid oluline strateegiline eelis.