• 01.04.21, 10:18

Barbora.ee juht: möödunud kevad õpetas uuteks piiranguteks ettevalmistusi tegema

Alanud kevad näib olevat sarnane eelmisega, sest möödunud aastast on tuttavad nii piirangud, koduõpe kui kodukontor. Sellest, milline oli märts 2021 aastatagusega võrreldes ühe suure e-poe jaoks, rääkis Äripäeva Raadio saates “E-kaubanduse areng ja tulevik” toidu- ja toidukaupade e-poe Barbora.ee juht Kirke Pentikäinen.
Barbora.ee tegevjuht Kirke Pentikäinen.
  • Barbora.ee tegevjuht Kirke Pentikäinen.
  • Foto: Barbora
“Need kaks kevadet on erinevad, sest nüüdseks oleme koos koroonapandeemiaga õppinud elama. Möödunud aastal oli kõik uus ja see tekitas nii meis kui klientides paanikat. Inimesed käituvad nüüd rahulikumalt ja enam ei osteta kaupa massiliselt kokku,” rääkis Pentikäinen raadiosaates.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 22.04.25, 10:34
Digitaalsest maailmast füüsilisse poodi: e-poe võimaluste rakendamine kaupluses
Omnichannel’i ehk eestipäraselt omnikanali kontseptsioonist on räägitud juba aastaid, kuid paljud ettevõtted ootavad endiselt, et keegi teine esimesed sammud teeks. Covid-19 pandeemia muutis mängureegleid drastiliselt – tavapoodide ajutine sulgemine sundis kaupmehi kiirkorras e-poode arendama. Ehk on just tänu sellele täna vaade omnikanali strateegiale selgem kui kunagi varem ning digitaalse ja füüsilise kaupluse piir üha hägusem. Edukad jaekaubandusettevõtted ei küsi enam "kas?", vaid "kuidas?" integreerida e-poe parimad omadused füüsilisse keskkonda.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Kaubandus esilehele