Autor: Vanessa Newkirk • 7. aprill 2021

Ettevalmistused küpsiste-vabaks maailmaks

Küpsiste (cookies) kasutamise lõpp on lähedal ja reklaamijad muretsevad, kuidas selleks valmistuda. Vanessa Newkirk MediaComist toob välja kolm peamist võimalust, mida ettevõtted peaksid kaaluma, kindlustamaks oma tulevik küpsiste-vabas maailmas.
Foto: Pixabay.com

Möödunud on rohkem kui 25 aastat sellest, kui arvutiprogrammeerija Lou Montulli lansseeris küpsised. Sellest ajast alates on kolmandate osapoolte küpsised mänginud reklaamijatele olulist rolli tarbijate profiilide loomisel ja taassihtimisel, mis omakorda on olnud brändidele suur kasvuallikas.

Sisu on kättesaadav ainult tellijale.
Lugemiseks logi sisse või vormista tellimus
EraisikEttevõte
Olen tingimustega nõus
Kaardimaksega
Mobiilimaksega
Juhime tähelepanu, et Sul on õigus keelata oma kontaktandmete kasutamine samasuguste toodete või teenuste otseturustuse tegemiseks võttes Äripäevaga ühendust aadressil [email protected] või telefonil 667 0099.
Kaubandus.ee toetajad:
Maarit EermeKaubandus.ee juht-toimetajaTel: 51 44 884
Cätlin PuhkanKaubandus.ee reklaami müügijuhtTel: 53 315 700