Küpsiste (cookies) kasutamise lõpp on lähedal ja reklaamijad muretsevad, kuidas selleks valmistuda. Vanessa Newkirk MediaComist toob välja kolm peamist võimalust, mida ettevõtted peaksid kaaluma, kindlustamaks oma tulevik küpsiste-vabas maailmas.
Möödunud on rohkem kui 25 aastat sellest, kui arvutiprogrammeerija Lou Montulli lansseeris küpsised. Sellest ajast alates on kolmandate osapoolte küpsised mänginud reklaamijatele olulist rolli tarbijate profiilide loomisel ja taassihtimisel, mis omakorda on olnud brändidele suur kasvuallikas.
Uuring Eesti e-poodide tagastusprotsessidest näitab, et enamik ettevõtteid täidab seadust, kuid protsessid on endiselt käsitsi ja aeglased. Samal ajal on Euroopa turul tagastustest kujunemas müügivõimalus, mitte kuluartikkel.